Ik heb al een paar dagen dat ik steeds droom. Nu droom ik wel vaker, maar het was al even geleden.
Eerst droomde ik dat ik meedeed aan een of andere wedstrijd. We werden verdeeld in groepen, een soort estafette, en je moest zo snel mogelijk op een matje over het water door je voort te trekken aan een touw. We verloren dat steeds. De laatste ronde was dat je over het water moest en dan door het dorp omrennen weer terug naar het begin. Ik was de laatste en stond nek aan nek met een ander, rennen ging mij niet goed af, ik ging dan heel langzaam alsof ik geen kracht had in mijn benen, maar om toch vooruit te komen trok ik mezelf voort van tak naar tak, alsof ik over de straat zweefde, het laatste stukje weer bij het water moest ik wel rennen, en het kostte moeite maar het lukte.
Vervolgens werd ik wakker, en viel weer in slaap en toen droomde ik dat ik aan het paardrijden was. Iemand gaf mij rijles, terwijl ik al lang wist hoe ik moest rijden, maar dat vertelde ik niet. Ik deed of ik van niets wist. Hj zat op een heel groot beige paard, ik op een klein bruin paard. Terug aangekomen bij de manege ging ik van mijn paard af en moest ik hem schoonmaken. Zijn hoeven waren heel groot, alsof er een soort hard plastic ding overheen zat in de kleur blauw. Toen ik de hoeven aan het schoonborstelen was begon het paard te bokken en luisterde hij niet meer. Diegene die mij les had gegeven kwam om het paard weg te brengen.
Vannacht droomde ik dat ik met de auto was in utrecht. Ik moest ergens heen, waarheen weet ik niet meer. Maar ik reed mijn eindbestemming voorbij. Ik draaide om, maar ineens was de weg eenrichtingverkeer, en waar ik ook heen ging alle wegen liepen dood. Het was heel smal en ik kon nauwelijks ergens heen met de auto. Op google maps op mijn telefoon zag ik dat ik heel vlakbij was, maar het lukte me niet om erheen te komen.
Wat moet ik hiermee?
gr