Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

In mijn droom ben ik Hitler

Nina Vos
14 jaar geleden

Hallo,

Ik heb een paar nachten achter elkaar al dezelfde droom, en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het betekend!

In mijn droom ben ik Hitler, en ik ben aan het vluchten voor mijn leven. Ik ren rond door de straat waar ik zelf in woon en word van alle kanten beschoten en uitgescholden. Soms duik ik een zijstraat in en dan verander ik voor even in een wolf. Ik eindig elke keer op het speelpleintje in mijn straat, daar wordt ik in de boeien geslagen, maar niet doodgeschoten. Deze droom heb ik meerdere keren ongeveer hetzelfde gedroomd, en het rare is dat ik zelf in mijn droom al weet hoe het af gaat lopen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze droom!

Groetjes Nina

14 jaar geleden

Hoi Nina.

Ik denk dat op de vlucht bent voor spiritualiteit en dat was Hitler ook en straten zijn stukjes van je levens weg, in je ontwikkeling wordt je van alle kanten bestookt om je er maar niet mee te bemoeien, maar het blijft je achter volgen, het houd je gevangen.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024