Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ontzettende realistische droom

michelle
14 jaar geleden

ik heb een vraag. ik heb in de zomervakantie een jongen ontmoet die ik toen der tijd wel ontzettend leuk vond. ik heb hem sindsdien een keer gezien en maar een of twee keer gesproken. toch verschijnt hij regelmatig in mijn dromen. Deze dromen voelen levensecht aan en ik weet ze altijd tot in de detail te herinneren.

ze zijn meestal heel normaal, zoals dat we gewoon ergens zitten te praten, het gewoon gezellig hebben enzo. wel zitten we altijd een beetje met elkaar te flirten. maar afgelopen nacht droomde ik dat ik hem verteld had dat ik hem ontzettend leuk vond, al lang. ik hoorde niks terug tot hij ineens in pak met bloemen voor mijn deur stond, mij knuffelde en vertelde dat hij mij ook leuk vond. het was zó echt dat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. ik voelde de kneep van zijn knuffel, rook z'n aftershave en voelde gewoon die warmte. en om eerlijk te zijn, ja, stiekem vind ik hem altijd nog een beetje leuk.

mijn vraag is nu meer, verwijst het naar iets, of droom ik over dit soort dingen omdat ik als het ware wil dat hij me leuk vindt? zou het ook kunnen zijn dat die gene het zelfde droomt, of weet dat je over die gene droomt? omdat het zo levensecht was.

ben hartstikke benieuwd naar antwoord!
alvast bedankt.

14 jaar geleden

Hoi michelle

Er wordt heel wat gesproken in de droom, toch is de spraak meestal ondergeschikt. We onthouden dan ook maar zelden wat er in de droom gezegt wordt. Indien we wel onthouden wat er in de droom wordt vertelt dan dienen we goed te onthouden wat er gezegt wordt.

De uitleg van bloemen die men in de droom ziet, is sterk afhankelijk van kleur en soort. Het is ook van belang of ze in knop zijn, vers of verwelkt, heerlijk ruiken, stinken of prikken. Ze hebben alles te maken met gedachten en gevoelens. De meeste bloemen hebben tevens een sterk seksuele betekenis.

Als u van knuffelen droomt zult u teleurstellingen in de liefde en in zaken ervaren.

Kijk maar of je erwat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024