Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekent mijn droom ?

srp
14 jaar geleden

Ik heb een vriend van wie ik erg veel hou. Alleen woont hij in het buitenland en is het voor hem onmogelijk om hierheen te komen (visum en werk), daarom zie ik hem maar 2 keer in het jaar in de vakanties. Vanochtend had ik wel een erg rare droom. Ik was met een jongen in australie (geen idee waarom daar mijn vriend woont in turkije) en die jonge leek niet om mijn vriend alleen had hetzelfde gezichtsuitdrukking wanneer hij lachtte. Ik zag alleen deze jonge helemaal aan voor mijn vriend, en pushte hem ook steeds dat hij zich zoals mijn vriend moest gedragen en zich ook zo moest kleden. Ik had na een tijdje in mijn droom wel door dat er iets niet klopte en op een gegeven moment begon ik ook tot mijn verbazing in te zien dat het niet mijn vriend was maar iemand anders.
Ik heb geen flauw idee wat het betekent, en ben er wel benieuwd naar. Graag hoor ik reactie

srp
14 jaar geleden

nog geen reactie??

14 jaar geleden

Hoi.

Ik denk dat je hem heel erg raag wil zien en vertekenig van zijn beeld kan krijgen, maar het kan ook zijn dat de verkering zo ineens een keer afgelopen kan zijn.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024