Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vrij raar, voelt aan als herinneringen maar niet van mij

helena
14 jaar geleden

iedere nacht is het hetzelfde, ik droom over een grote villa met uitgesneden houten beeldjes. Ik ben ook slank en blond ( ik ben in het echte leven dik en bruin ) ook heb ik steeds veel dieren om mij heen, ik verzorg ze en verkoop ze, dus een soort kweek ding. ook ben ik omringd door vele vrienden, gezichten die ik zelf niet ken maar het meisje die ik ben uit mijn droom kent ze wel. ze is ook verliefd op een jonge man maar kon hem niet krijgen. ( ik ben getrouwd en zeker niet verliefd op iemand anders ) ik zit in mijn droom in een rolstoel, ik voel dat mijn benen enorm verlamd zijn, wil opstaan maar kan niet. ik ben heel erg verdrietig, ook omwillen van de onbereikbare liefde voor een man die haar amper ziet staan. mijn enigste troost zijn mijn dieren. in die droom heb ik kippen, paarden, koeien, honden, poezen en vogels. het is steeds mooi weer in de droom want het voelt enorm warm aan.in de droom wordt ik ook weinig begrepen wat weer een gevoel geeft van verdriet. als ik wakker wordt voel ik weer dat verdriet. ik weet zelf niet wat het is maar volgens mij is het een vorig leven. nu aan jullie dit te verklaren ;-) ( email is van mijn man )

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024