Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom, heb uitleg nodig!

Ar.95
14 jaar geleden

Eerst even dit over mezelf: ik ben geen knap meisje, ik ben dik en heb geen vriend, ook nooit gehad'. (ben 15 dus dat is niet heel raar)

laatst droomde ik dat ik met een jongen (knap, maar ik kon hem niet herkennen) verkering had. Hij stond met mij bovenaan een trapje en er kwamen 2 vrienden van hem, die ik wel herkende. Ze hebben bij mij op school gezeten. Mijn vriend in die droom zat in de droom ook bij mij op school, in het echt niet. Hij omhelsde die 2 jongens en stelde mij voor, ondanks dat ik ze kende. Ze floten zeg maar en zeide dat ze me knap vonden en mijn vriend kuste mij heel trots! Het was net of ik die kus echt voelde!

een paar dagen later droomde ik dat ik in een limo stapte, bij mijn beste vriendin. Ik was nu wel mezelf. Ze zat tussen een paar jongens in, en ze vertelde mij dat degene links van haar heel lekker kon zoenen en dat ik het ook moest proberen xD het was heel raar.
Ik zoende hem ook en het was heel vies, zijn adem stonk, ik rook en voelde het echt!!!!!
Hij zei: 'bah' en duwde me weg en toen was ik beledigd. Toen stopte mijn droom!

Het was heel raar en ik snap het niet xD!
Weten jullie wat het kan betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024