Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen

ikke uit belgen land
14 jaar geleden

Het zal vast raar klinken maar ik heb bijna elke nacht zo'n levendige dromen dat het lijkt alsof ik er niet van kan slapen.
Verder is het ook zo dat ik 9 van de 10 dromen zeer goed onthoud en mij herinner
Vaak heb ik dat als ik na een droom kort wakker wordt ik het gevoel heb dat het echt is gebeurd en dan moet ik mij even concentreren en bedenken oja het was een droom, als ik dat niet doe, omdat ik bv nog te suf half in slaap ben dan droom ik vaak een vervolg. Ook droom ik vaak heel erg absurde dingen, soms dingen die totaal onmogelijk zijn, soms dingen die wel kunnen het is zo wat verschillend. Dit wou ik even kwijt

ikke uit belgen land deel 2
14 jaar geleden

Ik bedacht me plots dat het misschien wel handig is kort enkele dromen te vertellen.

absurde dromen.
ik droomde over een raar soort diertje dat niet bestaat het zag er uit als het begin van een plantje, zo een wit sliertje, en ik moest dat eten geven en dat ging erg moeilijk omdat het zo klein was, en na een lange tijd werd het plots een dier dat er uit zag als een witte DNA streng en toen moest ik het om de een of andere reden weg doen en toen dumpte ik het in de riool.

in een andere droom had ik plots een soort papegaai en plots had iemand die zijn pootjes afgehakt en toen kon dat beestje niet meer zitten en viel hij altijd om, dat was enerzijds grappig en anderzijds erg zielig, in de droom ging ik op zoek naar de daders en meer gebeurde er niet.

in een andere droom, zat ik plots in een grote soort fabrieks ruimte waar net een chemische ramp was gebeurd en ik werd samen met anderen weg gespoeld in een chemisch water en iedereen riep niet ademen en niet inslikken en toen werden we allemaal met een razende vaart door de fabriek gespoeld en op het einde belanden we buiten in een gras veld.

dat waren enkele gekke bizare absurde dromen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024