Ik bedacht me plots dat het misschien wel handig is kort enkele dromen te vertellen.
absurde dromen.
ik droomde over een raar soort diertje dat niet bestaat het zag er uit als het begin van een plantje, zo een wit sliertje, en ik moest dat eten geven en dat ging erg moeilijk omdat het zo klein was, en na een lange tijd werd het plots een dier dat er uit zag als een witte DNA streng en toen moest ik het om de een of andere reden weg doen en toen dumpte ik het in de riool.
in een andere droom had ik plots een soort papegaai en plots had iemand die zijn pootjes afgehakt en toen kon dat beestje niet meer zitten en viel hij altijd om, dat was enerzijds grappig en anderzijds erg zielig, in de droom ging ik op zoek naar de daders en meer gebeurde er niet.
in een andere droom, zat ik plots in een grote soort fabrieks ruimte waar net een chemische ramp was gebeurd en ik werd samen met anderen weg gespoeld in een chemisch water en iedereen riep niet ademen en niet inslikken en toen werden we allemaal met een razende vaart door de fabriek gespoeld en op het einde belanden we buiten in een gras veld.
dat waren enkele gekke bizare absurde dromen.