Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde droom

14 jaar geleden

Een van onze honden was ziek en toen kreeg ik deze droom:

Ik was me aan het aankleden , en al mijn honden waren om mij heen (het waren er 5) , ze zaten te schooien om wat eten , dus ik gaf ze eten (geen idee waar ik dat eten vandaan haalde!). Maar toen kwam mijn moeder bij me staan en zij 'Ze moeten helaas weg , dit is je laatste kans om afscheid te nemen.' . Ik moest vreselijk huilen , en we stonden binnen een paar seconde op eeen markt met een soort poort, al onze honden gingen er door en kwamen niet meer terug , ik moest natuurlijk verselijk huilen omdat ze al vanaf mijn geboorte bij me zijn ,

maar ik werd even later wakker , en kon niet meer stoppen met huilen , dus ik ging naar benedenn om mijn honden te knuffelen , en toen ging ik naar bed , nog steeds huilend. Ik viel uiteindelijk wel in slaap , en toen ik wakker werd , was de zieke hond dood.
Iemand een verklaring?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024