Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Doodgeboren kind

14 jaar geleden

Hallo,

Ik heb gisternacht gedroomd dat mijn moeder een doodgeboren kindje had gekregen. Mijn moeder is 48 dus het is niet logisch dat ze zwanger was. We waren met ons gezin (vader, ik, broertje en zusje en moeder) in een kliniek waar ze daarmee omgingen. Ik vond het heel apart, want ik wist niet dat ze zwanger was. Ook staat de naam van het kindje heel erg in mn geheugen, Merel heette ze. Kan dit iets betekenen? Ik durfde ook geen afscheid van haar te nemen, maar later ben ik toch even gaan kijken. Een tijdje later kwamen we in een of ander lokaal waar mijn klas zat, en toen zat een meisje uit mijn klas met een net geboren levend meisje in dr handen en toen begon ik heel hard te huilen. Maar weet iemand wat dit kan betekenen?

Groetjes, Nikki

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024