hoi,
ik had vorige week een droom over een gozer waar ik verliefd op ben en we chatten al meer dan half jr en gaan binnenkrot afspreken.
Mijn droom was dat ik bij hem thuis had afgesproken, ik ging dr heen was een sobere da grijze lucht... Ik was bij hem thuis en hij was erg afstandelijk en bot tegen me, ineens kwam zijn ex de moeder van zijn kind binnen en wat bleek ze hadden gewoon stiekem nog wat maar haalde een geintje met me uit. Ik vroeg dus ook wat is dit heb je nog met haar en vind je mij niks? Hij zei klopt we zijn samen en ik vind jou echt niks, je bent lelijk en dik!! toen kwam zijn moeder binnen en vroeg wie is dat en wat gebeurt hier?! hij legde het uit en zei tegen me ga naar huis ga weg!! ik antwoorde dat ik niet de weg wist naar de trein en of die me kon helpen hij zei keihard nee!! en ik liep op een lange weg in het kou opzoek naar de trein station.
Ik ben zo bang dat hij me echt niks gaat vinden in het echt zou het daarom zijn dat ik dit droom? Heb ook wel leuke dromen over he gehad maar natuurlijk deze blijft bij me :(
vriendelijke groeten
billie