Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over knutselen met toiletpapier, trots op en kapot gaan.

hoogtevrees.in.dromen
14 jaar geleden

Ik heb nu dus al 2 keer een droom gehad over het zelfde, en dat je 2 keer dezelfde droom hebt over iets is niet zo raar maar deze deze droom is heel apart.Ik heb al gezocht bij alles maar niets kunnen vinden hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik droom dat ik wc papier nat had gemaakt een soort van staaf van gerold en aan mijn vinger gedaan. Het rare juist is dat mijn vinger nu langer was en het aangroeide aan mijn vinger en het werd 1 met mijn vinger en ik kon het gewoon zo bewegen. Waarom weet ik niet maar in mijn droom werd ik daar heel trots op. Anderen keken daarvoor naar me op. Maar dan krijg ik mijn eigen illusie door en zie ik in dat ik mezelf voor de gek heb gehouden en het niet echt mijn vinger is maar wc papier, terwijl het er gewoon uit is gaan zien als mijn vinger. Ik breek een stukje af en zie dat het toiletpapier is. Waar ik eerst juist zo trots op was is nu weg. En als ik dat weet wordt ik dus altijd wakker.

Ik weet niet wat dit betekent, ik heb ook al gezocht in het woordenboek naar trots en knutselen maar zag hier niets van staan. Ik hoop dat 1 van jullie die meer verstand van dromen heeft het kan zeggen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024