Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hoe kan het dat...

Licia
14 jaar geleden

Je de ene keer je droom beter kan onthouden dan de andere keer? Afgelopen paar 2 maanden heb ik heel intensief gedroomd elke nacht, dat ik het me elke keer duidelijk kon herinneren en de dromen voelden ook heel echt aan (ik droomde dan ook wel heel veel van 1 bepaald persoon). Maar de laatste 2/3 weken herinner ik me gewoon bijna niks en voelen de dromen ook niet heel echt aan (en droom ik voor mijn gevoel ook dus niet meer over die persoon).

Maar, kan dat een verband hebben met hoe je slaapt? Of een situatie in het echte leven zeg maar? Of dat je licht en diep kan slapen?
Het viel me namelijk op bij mezelf dat ik dus niet meer zo helder droom zeg maar, dus ik was benieuwd of iemand van hier dat weet!

Groetjes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024