Hoi,.
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb erg eng gedroomd dit weekend. Ik droomde dat mijn moeder, mijn broertje en ik op een camping waren. Mijn broertje ging ergens spelen en kwam nooit meer terug. Ik wist blijkbaar dat hij dood was maar later kon ik hem weer zien. Mijn moeder en ik gingen samen met Opa en Oma een wandeling maken in de buurt. We wisten niet waar we heen moesten maar mijn broertje kon ik wel zien. We zagen wat tenten in het bos en mijn broertje zei tegen mij dat hij hier nog was geweest de dag dat hij verdween. Ik wilde niet meer verder lopen maar ik liep met mijn moeder arm in arm en zij liep wel verder dus liep ik mee. Opeens was er een hele grote afgrond in de weg en mijn moeder en ik vielen daar in. Er kwam allemaal rook uit en wij vielen nog steeds naar beneden toen wist ik ineens hoe mijn broertje was overleden. Wij vielen steeds verder en wachtte eigenlijk op het moment dat we te pletter zouden vallen. Toen bedacht ik dat ik nog iets wilde zeggen, ik zei tegen mama: Doei, ik hou van je. Ik was hierna verbaasd dat we nog steeds verder vielen. Toen werd ik wakker. Ik was zo bang nog steeds. Ik weet echt niet wat dit betekent en ben heel bang die droom nog eens te krijgen.
Carly