Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Over een vriend

Alicia
14 jaar geleden

Hallo,

Ik had vannacht iets gedroomd. Maar het leek zo echt!
Ik weet zeker dat het iets betekend. Volgens mijn horoscoop stond toevallig dat mijn droom iets betekend haha.
Maar goed, kunnen jullie mij helpen?

Ik was volgens mij op een feestje bij een jeugdvriend, (hij was altijd mijn beste vriend, maar de laatste tijd zien we elkaar niet zo vaak)
ik was er als eerste en we maakte allemaal foto's samen. En ik weet niet zo heel veel meer van die droom, maar ik weet wel dat er
steeds meer mensen kwamen, en dat we allemaal lachen en gewoon plezier maakte. De andere mensen in mijn droom kon ik niet,
maar in mijn droom leek het wel alsof ik ze wel kende. Toen gingen we frieten eten ofzo. En daarna nog meer plezier haha. Klinkt
heel vaag eigenlijk. Maar goed, daarna gingen langzaam weer iedereen weg. En ik bleef over met die jeugdvriend. En toen zeiden
ze dat ze gingen sluiten. Terwijl het bij hem thuis was.. maar okay, in dromen geloof je alles. Ik vond het een fijne droom en was
vrolijk toen ik wakker werd.

Voor de rest weet ik het niet meer.. maar weet iemand wat dit kan betekenen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Alicia

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024