Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Getal 8 / 8 uur (+de trap niet helemaal opkomen)

Jewelss
14 jaar geleden

Droomde dat iemand waar ik verliefd op ben(en wederzijds) aan de deur aanbelde maar ik was nog lang niet klaar. Daarom "vluchtte" ik zsm de trap op en dat lukte ook totdat ik bijna boven was, alleen de laatste treden waren te moeilijk en ik kwam dus niet helemaal boven. Toen kreeg ik door dat hij om acht uur moest terug komen?

Ik kan de droom in zoverre zelf intrepeteren dat ik nog niet klaar voor de liefde ben en me niet durf te tonen zolang ik nog onzekerheden heb, snap alleen niet waren de trap op "vluchtte" lukte, behalve de laatste treden? En snap niet wat er symbolisch mee word bedoeld dat hij om acht uur moest terug komen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024