Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mishandelde dieren

Banaantje
14 jaar geleden

Ik zag in mijn droom dat ik mishandelde dieren zag,
we kwamen op een soort van boerderij in Duitsland, en ik zag heel veel mishandelde dieren, met mijn vader.
Toen gingen we naar die baas toe want we zouden ze verzorgen, eerst toen mijn vader die baas riep zei die baas van:''Jaa ga weg! nu'' maar toen zei ik:''We willen alleen de dieren verzorgen!'' toen zei die baas grimmig:''oke'', dus mijn vader werkte, en ik keek rond de dierentuin, en ik vond het zoo zielig want ze leefden in hun eigen poep en plas en dat zag er zo zielig uit dat ik mijn mobiel pakte, en de politie wou bellen, toen 112 opnam eindigde mijn droom..

Deze droom van vandaag kan ik me ook goed herinneren het begon zo:
ik was in de lucht, gewoon zonder vleugels en ik zag een driehoek,
maar die driehoek was niet ingekleurd alleen de lijn, en bij elke hoek zag ik één bloem
dus toen ging ik die bloemen verzorgen

wat betekenen deze twee dromen?

Groeten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024