Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis???

juffertje
14 jaar geleden

Hoi,

Ik had een vraagje. Gister droomde ik dat ik ging paardrijden, maar toen ik het hoofdstel om wilde doen beet het paar mij in mijn arm. Ik wist dat je de mond open kon krijgen door je vinger tussen de kaken te duwen, maar elke keer pakte hij weer mijn arm, ik kreeg het hoofdstel niet om.

Vervolgens maakte mijn vriendje het gister met mij uit. Erg fijn, was die droom een voorteken?

Vannacht droomde ik dat ik een prijs had gewonnen. Ik had gebeld naar een of ander nr. De eerste keer won ik niet, maar de tweede keer kwam ik er wel door. Ik werd doorgeschakeld en had 1000 euro gewonnen. Ik kon het haast niet geloven. Toen ging er iets mis met de verbinding en was ik bang dat alles voor niets was. Toen probeerde ik weer te bellen en kwam ik er weer door en hoorde ik de mensen aan de andere kant zeggen "de verbinding viel weg, kun jij kijken wat haar nr was dat kan ik mevr (en dan mijn achternaam) terugbellen" en toen viel weer de verbinding weg. Daarna belde ik nog een keer en toen ging het goed. Ik had echt de prijs gewonnen en kreeg het meteen handje contantje betaald. Ik had nog meer gewonnen maar dat was nog niet helemaal duidelijk. Ik was zo verbaasd in mijn droom want ik win nooit wat zei ik tegen die vrouw, ja vroeger ooit een zak spekjes bij een kleurwedstrijd (echt gebeurd, en vertelde ik dus in die droom). Ik vroeg nog of er geen addertjes onder het gras zaten of dat er iets was waardoor ik er dan vervolgens aan vast zat wat ik moest betalen zoals een loterij. Maar de vrouw verzekerde mij dat dat echt niet zo was. Ik hoopte stiekem dat ik ook een auto had gewonnen. hihi

Wat heeft dit te betekenen?

lfs

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024