Heb de symbolen voor je opgezocht 'ben ik niet lief' haha! (kan overigens iedereen simpelweg via google doen) en droombeer.net vind ik persoonlijk de beste site waarbij de symbolen altijd kloppen, aanrader dus als je droomsymbolen zoekt! Maar Ik vond dit bij jou symbolen:
Droom je dat je een armand draagt of krijgt, dan staat dit voor liefde, huwelijk en geluk in je relatie.
Je rechteram staat voor de extraverte kant van je persoonlijkheid en word veelal geassocieerd met mannelijke energie.
Kennelijk krijg je door het beeindigen van deze relatie de echte ware liefde op je pad, de droom geeft in ieder geval aan dat je geluk in de liefde krijgt(wel altijd geduld hebben, niks forceren dan gaat het langer duren!) De diamanten en de droom geeft duidelijk aan dat je een grote liefde zult krijgen. Misschien een nieuwe liefde in de toekomst ofwel je verbroken relatie komt goed. Hoe dan ook succes in de liefde is verzekerd althans als ik het goed interperteer, ben heel spiritueel en denk dat ik het juist heb maar ben geen droom expert.
En de mensen in de witte gewaden staan voor spirituele helpers, engelen of god die je hierbij helpen en je aan deze liefde helpen, als je een paar berichten eerder kijkt in dit forum kun je mijn droombeschrijving bekijken waarbij ik een soort gelijk iets heb gedroomd (over een ketting) en het ging ook over mijn verbroken relatie. Toevallig.
Succes in ieder geval! He heerlijk om positieve boodschappen aan mensen te mogen geven! Geniet ervan als het komt!