Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gouden armband volbezet met diamant om mn pols

Tantina
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik droom de laatste tijd veel, mijn relatie is net stuk gelopen en het was n harde klap voor mij omdat ik dacht dat die persoon de ware zou zijn.
Voor derest gaat t in mijn leven goed, op andere vlaktes heb ik niets te klagen en ben ik wel zeer gelukkig.
Nu heb ik in afgelopen dromen witte puppies zien spelen. En ik heb gedroomd dat mijn baby blauwe auto zoek was. Mijn laatste droom vannacht vlak voordat ik ontwaakte, zag ik mensen om me heen staan die ik niet kon, in witte kledij en 1 onbekend persoon deed een hele mooie gouden armband bezet met heel veel diamanten om mijn rechterpols.
Ik kon niet zien of het een man of vrouw was.
Kunnen jullie mij iets meer over mijn droom uitleggen? Hartelijk bedankt voor jullie tijd! 

Jess21
14 jaar geleden

Heb de symbolen voor je opgezocht 'ben ik niet lief' haha! (kan overigens iedereen simpelweg via google doen) en droombeer.net vind ik persoonlijk de beste site waarbij de symbolen altijd kloppen, aanrader dus als je droomsymbolen zoekt! Maar Ik vond dit bij jou symbolen:

Droom je dat je een armand draagt of krijgt, dan staat dit voor liefde, huwelijk en geluk in je relatie.

Je rechteram staat voor de extraverte kant van je persoonlijkheid en word veelal geassocieerd met mannelijke energie.

Kennelijk krijg je door het beeindigen van deze relatie de echte ware liefde op je pad, de droom geeft in ieder geval aan dat je geluk in de liefde krijgt(wel altijd geduld hebben, niks forceren dan gaat het langer duren!) De diamanten en de droom geeft duidelijk aan dat je een grote liefde zult krijgen. Misschien een nieuwe liefde in de toekomst ofwel je verbroken relatie komt goed. Hoe dan ook succes in de liefde is verzekerd althans als ik het goed interperteer, ben heel spiritueel en denk dat ik het juist heb maar ben geen droom expert.

En de mensen in de witte gewaden staan voor spirituele helpers, engelen of god die je hierbij helpen en je aan deze liefde helpen, als je een paar berichten eerder kijkt in dit forum kun je mijn droombeschrijving bekijken waarbij ik een soort gelijk iets heb gedroomd (over een ketting) en het ging ook over mijn verbroken relatie. Toevallig.

Succes in ieder geval! He heerlijk om positieve boodschappen aan mensen te mogen geven! Geniet ervan als het komt!

soenita
13 jaar geleden

heeey hallo
ik heb een droom gehad over een gouden armband ik heb gelezen wat de betekenis is dat is liefde huwlijk en geluk
maar wat ik niet snap is die vrouw die mi die armband gaf was een moeder van een vriend van mij die overleden is maar ik kende haar helemaal niet rn ik beschreef zijn moeder en klopte alles hoe ze eruit zag wat betekent dat dan
groetjes soenita

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024