Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat kan dit betekenen?

Krista
14 jaar geleden

Ik had weer eens een erg symbolische droom en begrijp de betekenis niet helemaal..

Ik zit in een touringcar en moet overstappen naar een kleinere bus. Als ik instap zijn de plekken al bijna bezet, ik vind een plekje. Ik ga zitten maar de tafel die in het midden staat, staat in de weg. De tafel is blauw en voelt zacht aan, evenals de rest van de bus.
Ik vraag de buschauffeur van de touringcar of hij nog een plekje voor de tafel heeft. Hij wijst onder zijn stoel. Ik rol de tafel op en hij stopt hem in een zakje die naast zijn stoel hangt.
Even later ben ik in een vrij lege ruimte, in het midden staat een tafel. Op de tafel ligt ook bijna niets. Ik ben samen met iemand anders en we hebben een klein hondje, écht klein. Als we hem losmaken van de riem springt en rent hij de kamer rond. Hij springt als een sprinkhaan, van de tafel op de vensterbank en weer terug en tussendoor rent hij rond. Het hondje lijkt blij, alsthans geeft hij mij een blij gevoel.

Iemand een idee?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024