Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ongeluk met ladder

b
13 jaar geleden

hoi iedereeen,
ik heb geen idee wat mijn droom van afgelopen nacht betekende dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik stond in een huiskamer van een flat naar buiten te kijken. Het was avond en ik zag een stad met allemaal grote borden met van die reclameposters. Toen zag ik een meisje op een grote ladder zo'n poster verwisselen. En toen viel ze met een enorme boog naar beneden. Ze kwam terecht op de electricieits kabels van een treinspoor. En vervolgens werd ze geëlectrocuteerd. En ik zag dit allemaal gebeuren. Toen ze dood op de grond viel was mijn droom voorbij.....heeft iemand enig idee wat dit zou betekenen??

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024