Hallo,
Ik heb de laatste 2 dagen rare dromen gehad... Ik weet alleen de 1e droom nog, ik werd met tranen in mijn ogen wakker...
Dit was mijn droom :
Ik had een meisje ontmoet, een engels meisje met zwart haar en donkere makeup (misschien is het mijn uitwisselingstudent maar dat lijkt me sterk), ik was met iemand die ik kende maar ik weet niet meer wie, en toen gingen we naar buiten met diegene die ik kende, en dat engelse meisje... Ze was erg stil, en eigenlijk wou ik van haar afzijn, dus we gingen naar een plek met water, en ik duwde haar er bijna in, maar ze viel niet het water in, en ik zag aan haar gezicht dat ze huilde. Toen later waren we bij haar thuis, en toen hadden haar gezin een soort boek gemaakt wie er volgend jaar nog zouden leven, uit mijn hoofd was het volgende jaar 2005. Er stonden foto's van het gezin, maar van haar was er geen foto, dus ik vroeg in het engels, of ze volgend jaar niet meer zou leven. En toen hoorde ik dat ze zelfmoord zou gaan plegen, teminste, ze schudde met haar hoofd nee dus ik wist het zeker dat ze dat zou gaan doen. Ik zag dat haar makeup was uitgelopen, en dat ze moest huilen, en ik moest ook huilen toen... Toen werd ik wakker, met tranen in me ogen.
En de volgende nacht, deze dus, droomde ik weer iets raars... Ik weet alleen nog dat ik zwetend wakker werd. De droom was ik vergeten.
Weet iemand misschien wat dit is? Of heeft iemand deze droom ook een keer gehad?
Groetjes, Sanne.