Hallo,
Ik droomde een paar weken geleden iets heel engs, en ik heb dit vaker gedroomd. En ik vond dit forum en ik wou wel eens weten wat het kon betekenen.
Dit was mijn droom:
Ik was ongeveer 6 jaar oud en ik was met me moeder bij me oma en toen gingen we verstoppertje spelen en me oma telde tot 20 me moeder en ik gingen verstoppen in het huis achter een deur, en opeens kwamen er hele enge mensen naar ons toe, ze hadden geen schoenen aan, en een korte broek waarvan de onderkant half kapot was, en een shirt waarvan ook de onderkant half kapot was en de mouwen waren ook kapot de gezichten waren moerras groen en ze hadden allemaal wratten op hun gezicht. Me moeder werd gepakt en ik rende weg naar buiten ik ging onder een hoopje blaadjes liggen want ik hoorden allemaal van die enge mensen aan komen, en me oma en me moeder waren er ook een geworden dus heel stil kroop ik onder die auto die naast me stond. die mensen konden mij niet vinden, maar ze zochten me wel ze kwamen achter me aan want ze wouden me vermoorden, dus rende ik onder die auto vandaan naar me oma's huis die enge mensen konden niet snel rennen behalve, 1tje die rende keihard achter mij aan dus ik was aangekomen bij me oma's huis en me moeder en oma waren opeens weer normaal dus ik kwam aan rennen valt dat enge mens wat heel snel achter me aanrende op me, en greep me vast, toen probeerde me moeder en me oma me los te krijgen. En toen werd ik wakker...
Ik snap niks van me droom, en ik ben er nog steeds bang over, ik heb deze droom al iets van 6 keer gehad, en ik heb het idee dat het echt wat betekent... Weet iemand het misschien?
Groetjes Kay.
(vriendin van mij, die dit heeft meegemaakt)