Hoi,
Ik had vannacht een hele vervelende droom over mijn overleden vader.
Ik ging naar zijn huis (het huis was deels zijn eigen huis hoe ik het ken en deels een ander huis)
Ik stond ipv voor de deur waar ik gewoon naar binnen kon voor het raam te zwaaien en ging door het raam naar binnen.
Hij wou een kind van de buurvrouw maar dan op een bovennatuurlijke manier (wat heel normaal was in mijn droom)
Ik had het gevoel dat ik niet meer zijn lievelingetje was en dat ie meer met andere dingen bezig was (Ik was altijd z'n alles dus het was een heel naar gevoel) Toen kwamen we in een oneindig witte omgeving met wolken en we konden zweven. Er was een geest met een paars gewaad met linten en ze had een doodshoofd als hoofd. en een paarse capuchon. Met paars licht om haar heen, Ze was slecht en als mijn vader een kind wilde dan moest ie wat opofferen. Ze wees naar mij en mijn vader zei '' nee, dat is een prioriteit ''. Dat zinnetje herinner ik me nog heel goed. Voor de rest herinner ik het me niet meer maar toen ik wakker werd moest ik huilen omdat ik me heel erg naar voelde.
Wat zou dit kunnen betekenen?
Alvast bedankt
Gr amber