Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vaker dezelfde droom

13 jaar geleden

Ik heb deze droom al meerdere malen gehad.

Ik word achterna gezeten,door iets of iemand ik ren weg.
Het lijkt wel over een groot grasveld heel mooi groen met hoge bergen.
Ik kom ten val, lig op mn rug. Zodra het dichterbij komt wil ik.om hulp schreeuwen, maar er komt geen geluid uit. Dan schrik ik wakker.

Hoop dat iemand mij de betekenis hievan kan vertellen.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door Sandra79.

13 jaar geleden

Hoi

Als je zelf op de vlucht bent. kun je een verstoring in de huiselijke omstandigheden verwachten

Het is van belang of het om een onbekende of een bekende man gaat. De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer.

Bij een ander lijkt alles altijd veel mooier, vandaar ook de uitdrukking 'het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel'.

Als de berg te steil is om te beklimmen en u de top niet haalt, voorspelt dit veranderingen in het leven en zult u moeite moeten doen om tegenslagen te verwerken.

Het vallen in een droom heeft verder te maken met contactstoornissen en innerlijke remmingen.

Ik denk toch dat je hulp nodig hebt voor je problemen en ga die hulp ook zoeken er om vragen of schreeuwen geeft niet, want ze horen je toch niet.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

Hoi hans,
Bedankt voor de reactie.
Zoals jij het verklaart is het een stuk makkelijker en duidelijker.
Had ik zelf kunnen verzinnen.
je heb me zinnen gegeven om over na te denken
Gr

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024