Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Leegstaand pand

Silvan
13 jaar geleden

Goedendag,

Een aantal dagen geleden heb ik een droom gehad die voor me bevestigd moet worden. Heb zelf al ongeveer een idee wat het is maar ik weet het niet zeker. Vorig week of 2 weken geleden heb ik met een meisje gepraat waar ik alleen seks mee heb gehad maar gevoelens kwamen erbij. Dit gaat overigens al een jaar zo. Maar zij had die gevoelens al eerder voor me en omdat ik die niet had, had zij dat afgesloten voor haarzelf. En juist nu heb ik die sterke gevoelens voor haar en dat heb ik haar ook verteld. Ze zegt dat ze zich wel altijd fijn bij me voelt en speciaal maar het voelt voor haar verkeerd omdat ze een belofte heeft gemaakt naar haarzelf en blijkbaar voelt het daardoor niet goed. Dus nu kijken we het even aan of er verandering in komt want ik wil haar niet pushen.
Droom: Sinds een paar weken heb ik een eigen bedrijfje opgestart en ik sta nu in een leeg pand om mijn bedrijf in te vestigen. Een klein pand maar groot genoeg aangezien ik maar alleen werk. Grote voorgevel met uitzicht naar buiten. Voor me zie ik hoe ik het helemaal inricht. Opeens zie ik het pand naast me ook leeg staan waar zij in staat. Ook een leeg pand. We zwaaien naar elkaar en mijn droom stopt. Zoeken wij allebei naar vervulling?

Alvast bedankt

Silvan,

Mikkie
13 jaar geleden

Beste Silvan,

Als beginnend droomuitlegger wil ik het wel proberen: Een gebouw staat voor je leven (hoe je in het leven staat), dus je hebt inderdaad gelijk dat je nog aan het begin staat en je aan het bedenken bent hoe je je leven wilt inrichten. En dat zij naast je staat in eenzelfde leeg pand zegt dat je over haar denkt dat ze op hetzelfde punt in haar leven staat. Of dat zo is, weet je natuurlijk niet, want jij droomt het, niet zij.
Probeer je te bedenken hoe je gevoel was terwijl je je de inrichting aan het voorstellen was: voelde het fijn, eng, spannend etc? Het gevoel is vaak terug te brengen op de 'echte' situatie.
Hopelijk kun je er iets mee.

Groetjes

Silvan
13 jaar geleden

Hallo Mikkie,

Bedankt voor je uitleg ondanks je ervaring. Je uitleg klinkt vrij logisch en ik zie er ook wel een duidelijke match bij. Heb moeilijke tijden gehad en ik begin te vinden wat ik nu eindelijk nodig heb in het leven. Ik denk overigens dat zij ongeveer hetzelfde heeft aangezien ik weet hoe zij nu in het leven staat en hoe ik daar tegenover sta. Zoals ik zei: ze is aan het twijfelen.

Het voelde noch fijn noch eng noch spannend. Had meer het gevoel dat ik het niet echt kon plaatsen maar het voelde helemaal niet negatief! Er kwamen juist meer vraagtekens bij te pas toen we elkaar aankeken. Mijn nieuw bedrijfje is ook iets nieuws in me leven en alles is denk ik nog zo onbekend voor me, maar het gaat zeker niet slecht!

Silvan,

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024