ik had een droom dat ik gezellig met mijn vriend door het dorp aan het lopen was, ik zat dat er iets te doen was dus ging er naar toe. plots zie ik er mijn favoriete band staan enzo ik helemaal gelukkig, want ik had ze nog nooit gezien ion het echt! dus alles leuk en aardig, foto's maken enzo, maar toen zag ik mijn vriend nergens meer, ik ging een gebouw binnen, ik zag hem zitten, niks aan de hand. ik ga eventjes met iemand praten, en ik draaide me om, stond hij te flirten met een meisje, en het meisje deed net zo aardig mee. ik loop er naar toe, gooi al mijn agressie in dat meisje, maar niks helpt. aal wat ik doe komt als een klein stootje aan voor haar, en haar gezicht zag ik zo duidelijk dat ik een portret tekening van kon maken, wat ik ook gedaan had. ik ging op den duur naar mijn vriend (we stonden onderhand buiten) en duwde hem op de grond, ging boven hem zitten, en zei, waarom ?? en hij zei niks, hij wees alleen maar naar zijn broek, waardoor ik zag dat hij een stijve had om het maar zo te zeggen. toen schoot ik wakker. kan iemand me helpen waarom zoiets moois kan omdraaien tot zo iets vreselijks ?
groetjes melanie