Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwanger, trouwen, dood..

Kimberley
13 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik met een vrouw (blijkbaar een vriendin in een droom, maar ik kon haar niet herkennen) in een juweliers winkel zat, ik keek heel de tijd naar een goude kruis, en daarna bleekt het dat ik aan het zoeken was naar een trouwketting, ik ging trouwen, de "vriendin" waar ik mee was ook maar we namen allebij geen ring maar een ketting. Maar ipv dat ik die gouden kruis nam waar ik heel de tijd naar het kijken was nam ik ineens een andere ketting. en toen ik thuis kwam naar mijn vriend ( in het echt heb ik geen vriend ) waar mee ik zou trouwen vond ik die ketting niks, hij had een kleine ketting met een hartje en steentjes om en ik ging dezelfde halen. toen ik thuis kwam gingen we in bed liggen, mijn hond lag ook in bed, en ik was zwanger, en die vriendin ook. ineens zei ik: ik kan nu al bevallen. en toen gooide me vriend me hond van bed. toen zei ik: nee nu niet, maar deze 2 maanden wel (ik was blijkbaar 7 maanden zwanger) en toen ik dat zei hoorde ik een gil: aaaaaauw. en toen gingen we naar mn vriendin, die een kamer dernaast zat met dr vriend, en die was ineens aan het bevallen, maar er was ook al een kind, die ze al een paar maanden van te voren had gekregen, hij moest eruit want er zaten 2 baby's in dr buik, maar de baby de eerder was geboren was geen baby maar een kind van 2 die als een volwassenen praatte. mijn vriendin begon te bevallen en toen de baby geboren werd ging mijn vriendin dood. het kind die ze al een paar maanden eerder hadden gekregen werd boos tegen mijn dode vriendin dr vriend en hij zei dat het zijn schuld was dat ze dood was en dat hij hem haatte, en toen zij die vriend weer dat het de eerder geboren kind de schuld was omdat hij er al tevroeg uit was gekomen. ik snap echt helemaal niks van deze droom, wat heeft dit te betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024