Beste iedereen,
Vannacht had ik een rare droom waar ik bijna de gehele dag over nagedacht hebt. Misschien kan iemand mij helpen met de betekenis van deze droom?
De droom:
Ik zat in de droom op school (zit nog steeds op school). Het was een soort 'verplichte school' (een soort kamp waar we moesten zijn en we mochten niet weg). Een goede vriend en ik maakte een plan om te ontsnappen van deze school. Deze vriend is ook een goede vriend in het echte leven. Het plan verliep voorspoedig tot de laatste stap waar we door een raam moesten klimmen. Voordat we door dat raam moesten klimmen veranderde de goede vriend in een persoon die ik niet kende (qua uiterlijk). Ik hielp hem door het raam heen, maar hij hielp mij niet. Hij liet mij daar achter.
Later werd die vreemde persoon opgepakt en ik moest tegen hem 'getuigen'. Als ik niet tegen hem getuigde was er geen bewijs en kreeg hij geen straf voor de ontsnapping. Ik besloot om niet tegen hem te getuigen en hij kreeg geen straf. Dit besluit had ik genomen in de droom omdat ik van die vreemde persoon hield.
Kan iemand mij helpen met de betekenis van deze droom? En welke betekenis heeft mijn besluit om niet tegen de vreemde persoon te getuigen terwijl hij mij wel achter heeft gelaten?
Alvast bedankt!
3 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door Chester16.