Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

niet bewegen , angst

Sazardinho
13 jaar geleden

Hallo , ik sliep net even , ik werd wakker & ik kon mijn ogen niet openen , armen niet bewegen & benen niet bewegen.
ik weet niet zeker of het een droom was , maar ik werd wel snel wakker.
ik heb ook last van hyperventilatie .
kan iemand mij vertellen wat dit was? het voelde alsof ik stierf..

Raffinaderinara
13 jaar geleden

Hi,

Ik heb vaak hetzelfde probleem.
Ik kan niet bewegen en kan wel om me heen zien ondanks dat mijn ogen dicht zijn. Verder voel ik me verstijfd en voel eenn bepaalde energie/aanwezigheid waarvoor ik erg bang ben. Ik ga dan hyperventileren en heel hard snurken om wakker te kunnen worden. Erg naar.

wess
13 jaar geleden

ik lag in me bed, kon niet slapen, werd ineens bang voor een soort aanwezigheid, en door me deur die kraakte, deed hm dicht, werd weer bang voor een soort aanwezigheid, toen voelde ik ineens langzaam een hand op me heup steeds harder drukken ( kon ineens niet meer bewegen) en kreeg het heel warm en begon hard te ademen en toen kon ik langzaam weer bewegen en ging ik ook rustiger ademen en besefte ik dat het nep was, maar was alsnog bang, en kon gelijk niet meer slapen. heb dit nog nooit gehad.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024