Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Water Veranderd In Limonade

Sweetheass
13 jaar geleden

Ik droomde dat ik bij mijn vriend op de bank zat, hij vroeg wat ik wou drinken en 'k zei; een glas water. Maar eenmaal mijn drinken gekregen, bleek het een glas met (van die oranje prikkel) limonade te zijn. Omdat het geen water was hield k 't glas ondersteboven en liet het drinken op de grond vallen. Toen werd mijn vriend kennelijk kwaad en veranderde hij ineens in mijn moeder!?

lol ben benieuwd naar de betekenis van deze vage droom

13 jaar geleden

Hoi Sweetheass

Deze droom gaat over je zelf.

Het water dat we in de droom zien of gebruiken kan symbool staan voor reiniging, nieuw leven maar ook de dood.

Als u in een droom limonade drinkt zult u met anderen samenwerken om leuke dingen te organiseren waarvan de opbrengsten zullen worden aangewend voor persoonlijk genot.

Maar je gooide het weg.

Dromen dat vrienden of familie boos op u zijn en u zich daar niet aan stoort, voorspelt dat u zult bemiddelen in een meningsverschil waardoor u in hoger aanzien komt te staan.

Wie in de droom zijn eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn. In dromen van vrouwen kan de eigen moeder ook de bewustwording van de vrouwelijke natuur zijn.

Ik denk dat er iets met je zelf gaande is.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024