Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Juwelen

13 jaar geleden

Hallo,

In mijn droom stond ik in de slager en voor mij stond een oudere dame met een niet betrouwbaar man (zo kwam het over in mijn droom) en die vrouw was precies in de war. Op een gegeven moment zie ik dat ze een ring laat vallen,ik raap hem op en geef die aan die vrouw maar de man nam hem aan en zei dat ze anti depressiepilletjes nam.Hij maakte aanstalten om met de vrouw naar buiten te gaan want die leunde fel op hem! Daarna zag ik dat er op de grond een hele hoop juwelen lag en zei dat tegen hem, waarop hij zei laat maar liggen of geef het aan de vrouw achter de toog, ze gingen buiten en ze had daar zelfs haar vlees laten liggen, ik bleef daar met een raar gevoel achter, ze waren daar vaste klant en zouden het wel terug krijgen van de winkelbediende. Ik bleef wat verweesd achter en zo werd ik dan ook wakker! Wat zou dat betekenen?

Groetjes S.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024