Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
Ik heb vannacht zo vreemd gedroomd, dat zodra ik wakker werd ik het meteen opgeschreven heb. Ik kan zelf niet verklaren waarom ik dit heb gedroomd en hou er een naar gevoel aan over, en hoopte dat iemand me kon helpen. Het is een heel verhaal en zo gedetailleerd mogelijk opgeschreven. Ik weet niet of dat relevant is om een droom uit te leggen, want dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het wil weten wat het betekent..
Deze droom heb ik al eerder gehad, alleen kon ik me het toen niet goed herinneren:
Ik had lange zwarte jas aan en voor de rest ook donkere kleding. Ik was uitgerust met een zwaard, die ik in de keer dat ik dit eerder droomde, gekregen had. Het speelde zich honderden jaren geleden af, gezien de kleding. Er waren meer mensen, die ik niet herken, maar we vormden in ieder geval een groep mensen. We waren op zoek naar getinte mensen. Het was een tijd waarin zij bang waren om gezien te worden en verstopten zich. Zo waren er groepen mensen die hen beschermden en mensen die ze verraadden. Ik en mijn groep waren aan het zoeken naar hen en op een gegeven moment, toen we omhoog keken in een soort schuur, zagen we een paar mensen bang naar beneden kijken. Wij gingen een trap op. Ik ging als laatste naar boven. De mensen die daar zich verstopten vertrouwde onze groep en ze wezen waar ze zich precies verstopten. Zo was er een luik, die leidde naar een kamer waar kinderen zich verstopten. Mijn groep hielp de mensen, om te vluchten. 1 persoon van mijn groep liep naar me toe en zei dat ik ze niet moest veraden. Ik vertelde hem dat ik dat nooit zou doen, nu ik wist hoeveel mensen er zaten en hoeveel kinderen er waren. Hij liep weg om ze te helpen.
Ik rende toen naar beneden. Ik schreeuwde rond dat ze boven waren en aan het vluchten waren. Een wachter/bewaker rende naar me toe en vroeg waar ze waren. Daarna renden we allebei naar de schuur toe en de ladder op. Later kwamen er nog meer wachters aan die de vluchtelingen achtervolgden en vermoordden. Op dat moment keek mijn groep machteloos en vol afkeuring naar me. De andere wachters zijn op dat moment weer verdwenen en ik blijf over samen met nog 1 wachter. We zagen daar een man zitten met een baby.
De wachter viel hen als eerste aan. De man verdedigde zich en de wachter stierf. Ik pakte mijn zwaard en verwondde de man. Na een lang gevecht lag de man op de grond en keek me aan. Ik liep naar de baby toe, om het voor zijn ogen te vermoorden. Toen stond hij op. Ik stak hem in zijn buik en toen in zijn gezicht waarna hij stierf. De baby was op dat moment verdwenen. De groep mensen stonden daar nog steeds stil.
Op de grond zat de baby, op dat moment gepantserd in een harnas, zodat ik het niks aan kon doen. Een heilige die ook in onze groep zat, vertelde me dat hij dacht dat het kind de reïncarnatie van Jezus was, hij zei dit alleen om het kind te beschermen. Ik knikte en knielde voor de baby en liep weg. De groep bleef boven terwijl ik naar beneden liep. Ik kwam in de hal van een soort paleis of kasteel terecht.
Ik voelde me trots op wat ik gedaan had. Ik liep langs 3 mensen heen, die van mijn daden hadden gehoord en voor me klapten. Ik liep verder door de hal en kwam in een andere kamer terecht. Er was daar een buffet. Daar zag ik 2 vluchtelingen, een man en een vrouw, die geholpen werden door iemand. Ik liep langs hen heen en spuugde op de schouder van de vrouw. Haar man volgde mij.
Ik beschermde mezelf met mijn zwaard, die hij probeerde af te pakken. Ik stak hem neer en ik hoorde de vrouw gillen.
Ik liep door naar het buffet. Ook daar was een vluchteling, die iets te eten wilde pakken. Ik stak mijn hand uit naar een soort gebak,
en de man wilde het zelfde stuk pakken. Ook hem stak ik neer met hetzelfde zwaard, pakte het eten en stapte over hem heen terwijl ik een hap nam...
En toen ging mijn wekker.
Het is vreemd hoe gedetailleerd alles is, ik weet nog een aantal beelden nog die voorkwamen in mijn droom. Ik maak me een beetje zorgen om mijn droom. De dood, angst en achtervolgingen komen wel vaker voor in mijn dromen, maar nooit op zo´n extreem niveau.
Ik hoop ook dat iemand zin heeft om het helemaal te lezen, aangezien het dus erg veel is. Ik zou dat waarderen.
Alvast heel erg bedankt
Jack..
Droominfo, © 2024