Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

apart

lely
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik droomde een paar dagen terug dat ik samen met mijjn broer en moeder in een toren de trap op liep. Eenmaal boven keek ik uit een raam naar beneden neer op het gebouw waar ik al in zat! Deze droom maakte erg veel indruk op mij, maar ik kon nergens een uitleg vinden. Kan iemand mij meer vertellen over deze droom???

13 jaar geleden

Hoi Lely.

Het klimmen in de toren kan betekenen dat je probeerd ergens inzicht over te krijgen, wat een probleem voor je kan zijn, het huis is het huis van de ziel, je zegt het zelf al waar ik in zat.

Het raam houdt verband met het open of gesloten zijn. Is het raam van ons huis of die toren in de droom geopend dan zijn we in het waakbestaan open naar de buitenwereld.

Je kan wel terug kijken op je probleem, maar ziet nog geen uitzicht, hoe dat probleem op te lossen.

Je broer en je moeder staan voor goede raad gevers.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024