Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over overleden oma

Eric
13 jaar geleden

Dit is een droom van mijn vriendin. Ze is op dit moment 10 weken zwanger, maar dat zal er weinig mee te maken hebben. Ze heeft de droom afgelopen nacht gehad, maar omdat het mijn oma betreft ben ik toch wel benieuwd.

Ze droomde dat ze met de auto naar Dives Su Mer in frankrijk ging, waar wij afgelopen oktober een weekje in een hotel hebben geslapen. Ze zou mijn oma ophalen, die voor het hotel stond te wachten met mijn tante. Mijn oma is afgelopen juni overleden, enkele maanden voor de vakantie dus.

Toen ze eenmaal aankwam bij het hotel, reed ze tegen een paaltje aan, wat resulteerde in een deuk in de automobiel.

Verder waren er geen details die ze zich nog kon herinneren. Wat zou deze droom kunnen betekenen? Het is niet eens haar eigen oma, ze hebben elkaar nog geen 3 jaar gekend. Mijn vriendin zegt echter wel dat mijn oma ook een beetje haar eigen oma was, omdat ze zelf al heel lang geen oma meer heeft gehad

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024