Hoi,
Ik droom al een aantal nachten over dezelfde jongen. Ik ken deze jongen, maar ik heb hem zeker al een half jaar niet gezien (We hebben een korte relatie gehad). Een paar maanden terug had ik zeker 2 weken lang dromen over deze jongen. Nu een paar maanden verder droom ik weer over hem. Het is meestal dat ik hem 'per ongeluk' of 'spontaan' tegen kom. De ene keer zie ik hem duidelijk voor me voor zo ver dat in dromen kan, en de andere keer kan ik z'n gezicht totaal niet zien maar dan weet ik dat hij het is.
Is dit gewoon omdat ik zelf in war ben of onrustig door iets? Of dat ik opzoek ben naar hetzelfde wat ik met die jongen had?
Af en toe word ik wakker dat ik echt sterk een gevoel heb dat iets me wilt 'doorgeven'. Zoals een paar maanden terug had ik duidelijk het idee dat hij er niet klaar voor was. Of dat zelfs m'n oma in mn droom kwam en ik het idee kreeg van 'jullie komen elkaar nog wel tegen als de tijd daar is'. Het is heel zweverig als ik het zo zeg. Maar wat kan ik uit al die dromen concluderen? Ik ben 19 en ik heb dit echt nog nooit gehad dat ik zo droom over iemand.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes!