Ik had vannacht een rare droom, ik droomde dat ik mezelf in stukjes knipte terwijl ik gewoon doorleefde. Ik voelde wel een raar gevoel maar echt pijn deed het niet.
Met een schaar knipte ik door mijn huid om mezelf vervolgens in delen te knippen, ik knipte eerst net onder mijn borst, daarna onder mijn buik, toen mijn arm, en toen begon ik aan mijn been maar dat maakte ik niet af want toen bedacht ik me dat ik er geen zin meer in had.
Vervolgens begon het weer te genezen, dus de delen groeiden weer aan elkaar maar ik hield er wel letsel aan over, mijn vingers stonden heel raar en kon moeilijk lopen. Ik kreeg zelfs krukken om mee te lopen die ik moeilijk kon vasthouden met mijn ene hand.
Maar na verloop van tijd begon ook dat te genezen en gingen mijn vingers langzamerhand weer recht staan en kon ik weer meer vasthouden.
Ik vond het zo'n rare droom, bijna om bang van te worden. Ook omdat het zo helder was, zo echt. Zelfs toen ik wakker werd wist ik nog precies wat er gebeurde en hoe het eruit zag en hoe het voelde.
wat kan dit betekenen?