Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hoogzwanger en ontsnappen aan ruimtetuig

13 jaar geleden

Ik had net een rare droom... Ik was hoogzwanger en moest bevallen, maar ik was onrustig, wou nog naar toilet maar dat lukte niet. Ik lag dan op een bed en mijn moeder en broer waren er. Ik wou niet dat mijn broer voor mij zat want dan zou hij 'alles' zien. Dan wou ik weer naar toilet en terwijl een andere plaats zoeken. Dan was ik in een andere ruimte waar ik op bed kroop, er was een spiegel schuin vlak tegen het bed, waar ik mezelf net niet in kon zien. Mijn broer mocht ook daar niet zitten want dan zag hij alles in de spiegel. Dan kwam mijn eerste jeugdliefde binnen en liep tegen mijn been terwijl hij boos keek (heb hem al 13 jaar nie meer gezien) dan gingen hij en mijn broer verder staan. Ineens ben ik buiten in een soort open loods en kijken we naar de lucht waar we vol verbazing en ongeloof een enorm ruimtetuig over ons zien komen. We willen allemaal (veel meer mensen ineens) ontsnappen en beginnen te rennen. Het ruimtetuig landt boven ons en er komen enorme straatvegers (met zo'n ronde borstels) op ons af waaronder mensen meegesleurd worden. Ik ben nog altijd hoogzwanger en ren een trap half op, dan roepen mensen die ik ken (of familie weet ik niet meer) om op de buizen te klimmen (enorm veel buizen ineens langs alle muren) zodat we ontnappen aan die machines. Ik kruip van buis naar buis op zoek naar een uitgang. Dat lukt uiteindelijk, ik ren hard naar een uiteinde van het ruimtetuig of de loods, zie 2 werkmannen staan om alles op te kuisen en ineens sta ik in een druk steegje waar afvalbakken enzo staan, en ik 'hoor' dat wie daar geraakt van het ruimtetuig af is, dat het ruimtetuig je daar niks meer kan doen. En dan werd ik wakker... :s

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024