Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help! Nare Droom!

Lacie
13 jaar geleden

Ik heb vannacht meerdere malen gedroomd, bijna 2 keer stikte ik, en toen ik gillend wakker werd kreeg ik ook moeilijk adem. Ik kan me deze dromen niet meer herinneren, maar een andere droom kon ik onthouden en die was vreselijk:

Ik zag mijn jongste broertje buiten spelen. Hij is in het echt 14, maar in mijn dromen is hij altijd een baby/peuter/kleuter. Tijdens het buitenspelen viel mijn broertje op de grond, maar hij stond gewoon weer op. Na een tijdje riep hij mijn moeder en zei hij dat zijn knie pijn deed. Zijn knie was open en mijn moeder haalde er ineens een tak van 1 meter eruit, met de zijtakken er nog aan. Toen werd ik gillend wakker. Ik vond het vreselijk om te zien en kan deze droom maar niet vergeten. Is er iets met mijn broertje, of met mij, of tussen mij en mijn broertje? Help me alstublieft!

Ann

13 jaar geleden

Hoi Ann,

Wie in de droom haar eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn.

Een wond aan de benen of voeten maakt dat we moeilijk vooruit kunnen komen op ons levenspad.en ik denk dat een tak met familie problemen te maken heeft

De knie is de schakel in ons been dat ons helpt vooruit te komen in het leven.

De broer is in de droom meer het symbool voor broederlijkheid dan voor een echte broer.

KIjk maar.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024