Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ritueel, dood

13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat ik slachtoffer was van een of ander ritueel. Tijdens dit ritueel zal De Man mijn organen stuk voor stuk uit mijn lichaam halen totdat ik uiteindelijk zal sterven. In mijn droom was ik bekend met dit ritueel en begreep ik dat het mijn tijd was.
Toch was ik behoorlijk overstuur en in paniek, ik smeekte De Man mij in één keer te doden.
In mijn droom waren mijn zus en moeder ook lijfelijk aanwezig, zij waren gezellig met De Man aan het kletsen en leken totaal ongeïntreseerd over wat er op mij te wachten te stond.
Ook belde ik mijn vriendinnen op om te vertelden wat er gaande was, maar ook zij reageerde er passief op en gingen verder tot de orde van de dag.

Het is misschien vreemd, maar deze droom heeft mij een heel naar gevoel gegeven en ik kan het niet loslaten.
Is er iemand die mij misschien kan uitleggen wat deze droom inhoud?

groetjes

13 jaar geleden

Mijn excuus voor de vele spelfouten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024