Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kristallen en 3 kisten

Aryan
13 jaar geleden

Ik droomde vannacht een bijzondere droom. Misschien dat hier iemand is die mij hierover iets kan uitleggen.

Ik was bij een man die masseerde, dit moest erg bijzonder zijn want er lagen meerdere mensen in keding op massage tafels.
Opmerkelijk was dat ik nog niet aan de beurt was, maar al wel op beide schouders bergkristallen in de vorm van steentje kreeg opgeplakt.

Ik was nog niet aan de beurt en moest eigenlijk tussendoor ook nog even naar het crematorium, daar stonden 3 kisten klaar voor afscheid. Gek genoeg had ik geen verdriet hierover maar moest er wel bij zijn. Een oud vriendinnetje van vroeger kwam nog langs, welke ik zelfs feliciteerde omdat ze een dochter erbij had gekregen.(dit is overigens in het echte leven echt zo!)

Een volledige begravenis is hert in mijn droom verder niet geworden....en die massage heb ik ook niet gekregen.
Frapante was nog wel dat toen ik naar het crematorium ging ik graag die bergkristalletjes van mijn schouders wilde halen, toen zag dat ze vastgeplakt zaten en mijn man nog zei "laat ze toch lekker zitten!"

Al met al een vreemde droom...3 kisten waar ik voor mijn gevoel maar voor 1 kwam, maar 3 was blijkbaar goedkoper. Geen emotionele toestanden.......maar voor mijn gevoel een droom met betekenis.
Maar welke....

13 jaar geleden

Hoi Aryan

Even proberen.

Massages zijn meestal seksueel uit te leggen, maar ook mensen die behoefte hebben aan rust dromen wel eens over een massage.

Dromen over edelstenen voorspelt geluk in het liefdesleven en in zaken.

Tijdens een crematie zijn we getuige van het einde van iets. Meestal zal dat het einde zijn van een bepaalde levensperiode en maar zelden heeft het met een fysieke dood te maken

Dromen over een doodkist(en) is meestal een slecht voorteken

Maar je schrijf dat het geen begravenis is geworden en ook geen massage en die krisstallen waren er nog wel, ze zaten zelf nog aan je vast.

Dus het kan een waarschuwings droom geweest zijn voor jou.

Groeten H@ns.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024