Ik droomde vannacht een bijzondere droom. Misschien dat hier iemand is die mij hierover iets kan uitleggen.
Ik was bij een man die masseerde, dit moest erg bijzonder zijn want er lagen meerdere mensen in keding op massage tafels.
Opmerkelijk was dat ik nog niet aan de beurt was, maar al wel op beide schouders bergkristallen in de vorm van steentje kreeg opgeplakt.
Ik was nog niet aan de beurt en moest eigenlijk tussendoor ook nog even naar het crematorium, daar stonden 3 kisten klaar voor afscheid. Gek genoeg had ik geen verdriet hierover maar moest er wel bij zijn. Een oud vriendinnetje van vroeger kwam nog langs, welke ik zelfs feliciteerde omdat ze een dochter erbij had gekregen.(dit is overigens in het echte leven echt zo!)
Een volledige begravenis is hert in mijn droom verder niet geworden....en die massage heb ik ook niet gekregen.
Frapante was nog wel dat toen ik naar het crematorium ging ik graag die bergkristalletjes van mijn schouders wilde halen, toen zag dat ze vastgeplakt zaten en mijn man nog zei "laat ze toch lekker zitten!"
Al met al een vreemde droom...3 kisten waar ik voor mijn gevoel maar voor 1 kwam, maar 3 was blijkbaar goedkoper. Geen emotionele toestanden.......maar voor mijn gevoel een droom met betekenis.
Maar welke....