Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde droom, kan iemand me helpen?

Jenna
13 jaar geleden

Ik heb onlangs een zeer vreemde droom gehad... zou iemand me misschien kunnen helpen met de betekenis ervan?
Want ik heb hier op de site wel al wat gezocht maar er komen vaak tegengestelde beweringen bij de elementen van mijn droom!

Mijn droom:
Ik ben op wintersport met mijn familie en tijdens de middag gaan we picknicken en om een of andere reden doen we dat in een zeer grote ruimte die vrij kil is en geen ramen heeft maar zo van die tralies! En tijdens de picknick zitten er ook andere onbekende mensen en enkele ogenblikken later ben ik een lange hippiejurk aan het passen, en mijn zus wordt er zeer zenuwachtig van en vertrekt met mijn papa op de piste omdat ze het beu is om op me te wachten... Maar we maken wel de afspraak dat ze heel de tijd dezelfde piste dichtbij gaat doen dat ik me tot hen kan vervoegen... Maar het duurt heel heel lang voordat ik de jurk uitkrijg en ondertussen ga ik soms door de tralies kijken... En als ik klaar ben met de jurk uit te krijgen moet ik plots dringend naar het toilet maar er is een heeeeeeeeeeele lange rij! dus ik en men moeder schuiven aan... en op een of andere manier krijgen we een boodschap van men zus dat ze het beu is om op me te wachten en dezelfde piste te doen en dat ik me erg moet haasten! (kweet zelf niet hoe we de boodschap hebben gekregen want we hadden geen gsm) en mijn mama wilt dan een bericht met haar Ipod sturen om te zeggen dat ik nog snel naar het toillet moet gaan en dan aankom, maar aangezien je met een Ipod geen bericht kan sturen en mijn mama niets van technologische dingen kent, word ik zenuwachtig en pak ik het ding uit haar handen en zoek ook waarmee je berichten kan sturen, en dan is er ineens een toilet vrij dus ga ik snel naar het toilet... Daarna wil ik men hande wassen en staat er een jonge moeder met een kindje ook haar handen te wassen. En vraagt het kind aan mij: gaan we een bad nemen? En ik denk van huh wat vreemd da kind praat nederlands en weet da ik da ook praat terwijl we in frankrijk/zwitserland zijn en hier enkel frans praten.... En ik antwoord uiteindelijk: eeuuhm Nee! Pak jij maar een bad! En op da moment schiet ik wakker!

Kan iemand mij helpen met deze droom uit te leggen pls?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024