Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

(Niet) Aangevallen door hond

Carnivoor
13 jaar geleden

Dag iedereen,
Laatst had ik een erg rare droom.
Ik droomde dat er een grote hond (de hond die op de hoek van mijn straat woont en altijd erg blaft als ik voorbijkom) mij 'aanvalde'. Ik droomde dat ik hem van ver zag aankomen en dat hij dan spring naar/tegen mij. Dit fantaseer ik ook altijd, met welke kracht de (gigantische) hond zou komen aanspringen.
Dit gebeurde echter niet. Hij kwam afgesprongen maar, op de een of ander manier sprong hij steeds net langs mij, hoewel het toch leek of hij op mij ging springen.
Ik had graag geweten of dit iets betekende.
Alvast bedankt!
Carnivoor

13 jaar geleden

Hoi Carnivoor.

Een straat is een een stukje levens weg van je zelf

Honden kunnen ons in de droom angst aanjagen, maar ze kunnen ons ook vertederen, begeleiden en beschermen. Worden we in de droom aangevallen door een hond, dan hebben we in het waakbestaan te maken met een slecht geweten.

Kan het zijn dat je iets gaat doen wat niet zo goed is voor en beter kan laten.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns/

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024