Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Reis met moeder

Carnivoor
13 jaar geleden

Dag iedereen,
Laatst droomde ik dat ik op reis ging met alleen mijn moeder. Ik herinner mij de droom mazr vaag maar ik denk dat er een of ander probleem was tussen mijn ouders.
Op een bepaald moment vroeg mijn moeder of ik klaar was en ik zei: 'nee, ik moet mijn valies nog maken' dus zei ze: 'ok dan kan je niet mee'. Dus liep ik naar mijn kamer en maakte ik mijn valies snel.
Het laatste deel dat ik mij herinner is dat we op de luchthaven waren, maar verder niets.
Wat bijkomende informatie is dat ik al zo'n 10 maanden mijn familie niet meer heb gezien aangezien ik in een ander land studeer. Misschien kan dit helpen, bij de uitleg van de droom.
Wat zou deze droom kunnen betekenen?
Mvg
Carnivoor

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024