Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekend dit?

13 jaar geleden

Beste allemaal,

Ik heb een tijdlang in 2009 een droomdagboek bijgehouden, en ben daarna 2 jaar gestopt met het bijhouden. Ik was laatst weer begonnen omdat er een meisje 3 keer achter elkaar terugkwam in mijn droom. Ze werkt in hetzelfde bedrijf als ik en we zijn goede vrienden. Laatst had ze mijn beste vriend verteld dat ze mij wel zag zitten maar dat ze bang was dat het niet ging werken aangezien we in hetzelfde bedrijf op dezelfde afdeling werken. Ik heb onderstaande droom naar dat meisje gestuurd:

Sommige dromen lieten me echt shocked achter en andere heel vrolijk. Deze droom was ik vergeten maar toen ik hem las stond ie me heel nabij.
Het begon Rotterdam centraal en jij ging met de trein weg. Maar ik had je helemaal geen gedag gezegd. Je had wel een smsje naar me gestuurd maar ik wilde het niet lezen en niet terug reageren om een of andere reden. Vervolgens stond ik in een groot gebouw waar ze met de filmopnames van harry potter bezig waren. Ik wilde met mijn racefiets door de set heen fietsen maar werd op de grond gegooid door harry. Al die tovenaars keken boos naar me en wilde dat ik zo snel mogelijk weg ging. Toen kwam ik jou tegen en je lachte eerst naar me en vervolgens moest je huilen. Je liet me een briefje zien met daarop in lelijk gekriebel dat we nu samen zijn en op hetzelfde niveau zitten. Daaronder een boodschap van tessa( haar beste vriendin) met 2 stukjes gebroken hart die één geheel vormde met gefeliciteerd eronder geschreven. Je kreeg vlekken in je gezicht en ik wilde een arm om je schouder leggen. Je duwde me weg en zei dat je vriend het kon zien. Je liep naar je vriend en zei me vaarwel. Toen werd ik wakker.

Is dit een teken dat ik mijn kans moet grijpen omdat het anders te laat is?
( Ze is namelijk vrijgezel en in de droom had ze plots een vriend)

irislangkous
13 jaar geleden

heey sjorsbox,
Of dat nou de betekenis van de droom is of niet, ik denk dat je het zoieso moet doen. Want het kan natuurlijk zoieso te laat zijn, als je te lang wacht. Ze heeft misschien wel gezegd dat ze denkt dat het niks kan worden vanwege dezelfde afdeling enzo, maar vrouwen zijn ingewikkelde wezens. Heel veel vrouwen zeggen dat ze denken dat het niks word, omdat ze het niet goed durfen.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon. het ergste wat er kan gebeuren is dat het niks word en dan is er nog geen man over boord.
succes ermee!

groetjes, iris

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024