Hallo,
Heel veel onderdelen kan ik al vinden, maar een paar snap ik echt niet.
In mijn droom ben ik met mijn moeder, broer en mijn vriend in een huis, we moeten heel netjes zijn. We hebben in dat huis een functie. Wat precies weet ik niet.
Dan opeens, worden mijn vriend en ik ontvoerd. We worden in een kamer gestopt waar we moeten wachten. Dan worden we weer gehaald en in een andere kamer gestopt(volgens mij een kleinere of een slechtere). Best een oud huis geloof ik, veel hout.
Dan moeten we mee, we komen op een houten boot, een speedboot met een soort aanhanger. Twee criminelen letten op ons. Opeens ben ik mijn vriend en waar ik ben weet ik niet. Ik, als mijn vriend, probeer te ontsnappen, ik overmeester de criminelen en pak het stuur. De criminelen zijn in het water gevallen, maar hangen nog aan de boot/aanhanger. Eerst lukt het niet om recht vooruit te varen. Na een tijdje wel ik vaar onder bruggen door, totdat het stuur loslaat. Dan kom ik ergens mezelf tegen in een modern gebouw. Ik bleek een soort van gehersenspoeld te zijn, want ik kende mijn vriend niet(ik ben nog steeds mijn vriend) of niet zoals hij is, niet gehersenspoeld zeg maar.
Ik snap er echt niks van. Maar op zich herken ik wel een paar dingen, de bruggen kan ik gezien hebben in het echt(viaduct waar ik mijn vriend afzette om op de trein te stappen), mijn vriend heeft een aanhanger-rijbewijs, Ik heb al iets gevonden over een boot, maar te weinig om echt duidelijk te zijn. Het vaarwater was trouwens heel donker maar rustig, er lagen wel veel andere boten stil, zeilbootjes vooral, waar ik bijna tegenop botste.
Ik hoop dat iemand het snapt!
Alvast bedankt:)
T-Litha