Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verliefd op Turk/Marrokaan na ontvoering?

Morwen
13 jaar geleden

Weet niet alles meer, zeg nog wat ik weet...

Ik droomde vannacht dat ik ontvoerd werd. Ik kwam in een zaal en werd door een groepje mannen (islamitische of iets) gedwongen om met één van hun te trouwen. Wilde ik niet en kreeg een kleine snee op mijn voorhoofd en op mijn lip gesneden met een mes. Was niet pijnlijk of iets, gewoon klein beetje.
Ik mocht toen met een knappe (hehe) Turk/Marrokaan mee naar zijn huis. Kwam bij zijn familie terecht, de moeder en zussen mochten me totaal niet. Daarna werd ik hopeloos verliefd op die jongen (en hij op mij). Later liep ik zelfs in een burka rond.

Wat kan dit toch betekenen? Ken geen jongen in de buurt die op hem leek of iets, kom uit een klein dorpje uit het Oosten dus we komen hier niet eens veel in contact met deze cultuur.
Ben naar deze droom toch wel erg benieuwd.

Morwen
13 jaar geleden

Niemand? :(

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024