Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

autoradio uit de auto gestolen

13 jaar geleden

Afgelopen nacht droomde ik dat ik vrij was van mijn werk, ik wil mijn auto in stappen en bleek me autoradio uit me auto gehaald te zijn en me auto onder de krassen zat. Ik ging huilend weer naar me werk om dat te vertellen. Veel reactie kreeg ik er niet op.

In de werkelijkheid is dit echt bij mij gebeurd, maar dat is nu ongeveer 2.5 jaar geleden. Ik kwam van uit me werk stapte me auto in, losse bedrading bleek me autoradio uit de auto te zijn gejat + mijn navigatie die in me dashboard zat. Maar toen geen toon van inbraaksporen.

Wat kan dit betekenen? Nog een verwerking van wat er 2.5 jaar terug is gebeurd, dat kan niet lijkt mij? Vaak heb ik gehoord dat sommige dromen uit kunnen komen, dus vandaag moest ik naar het werk, en wat heb ik meegenomen, mijn autoradio, bang dat het echt ging gebeuren,haha.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024