Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vriend en ik zelfde soort droom

relmena
13 jaar geleden

heey, ik (en een vriend van mij) hebben afgelopen nacht een droom gehad diemet elkaar overeen komen, we weten niet wat dit betekend, dus ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.

een vriend van mij droomde dat hij zich zorgen maakte om mij, en ik droomde dat ik me zorgen maakte om hem, maar onze dromen waren toch wel wat anders.

betekend het iets dat we dit over elkaar dromen?

greetz relmena.

Alloha
13 jaar geleden

Alloha (hallo),
Ik denk dat deze droom met vriendschap temaken heeft. Met jullie band, jullie sturen elkaar beelden. Wat de droom precies betekend voor jou zou je zelf het beste moeten weten, bijvoorbeeld wat jullie voor elkaar betekenen. Daaruit zou je de betekennis kunnen afleiden. Deze droom heet een telepatische droom, een dromer kan volgens onderzoek een beeld naar een andere dromer toesturen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt,

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024